Zapraszamy do udziału w cyklu trzech stacjonarnych szkoleń, wspierających efektywną komunikacje i sztukę kontaktu z pacjentem.

Wchodzisz niebawem na medyczny rynek pracy, gdzie będziesz mieć kontakt z pacjentami? Przygotuj się na ten moment i podnieś swoje umiejętności miękkie, takie jak: efektywna komunikacja, sztuka kontaktu z pacjentem, asertywność i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach w miejscu pracy.
Sekcja ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM zaprasza na cykl trzech stacjonarnych, bezpłatnych modułów szkoleniowo – warsztatowych, które odbędą się w dniach: 13.11, 27.11 i 4.12 (czwartki), w godzinach 16:00 do 19:00 w Centrum Dydaktyczno-Kongresowym WL na ul. św. Łazarza 16 w Krakowie, w sali 215.
I MODUŁ: ZADOWOLONY PACJENT – KONTAKT Z PACJENTEM I TWORZENIE JEGO DOBRYCH DOŚWIADCZEŃ Z PLACÓWKĄ MEDYCZNĄ (180 minut):
II MODUŁ: PODSTAWY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI Z PACJENTEM (180 minut):
III MODUŁ: ASERTYWNE RADZENIE SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH I KONFLIKTACH Z PACJENTEM (180 minut):
Szkolenia prowadzone będą przez firmę „Strefa Rozwoju Katarzyna Zawodny-Grociak”.
Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe, a Ci którzy wezmą udział we wszystkich trzech częściach Akademii otrzymają imienny certyfikat jej ukończenia.
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE POPRZEZ:
FORMULARZ REJESTRACYJNY