Regulaminowy termin na złożenie wniosku mija 31 stycznia. Wypełnienie formularza wniosku w USOSweb i/lub wysłanie go drogą mailową nie jest wystarczające i przyznane stypendium nie jest automatycznie przedłużane.
Wniosek należy wypełnić, wydrukować i dostarczyć do Dziekanatu (list polecony za potwierdzeniem odbioru).
Do wniosku należy dołączyć:
- oświadczenie o dochodach za 2021 (wydrukowane z USOSweb)
Wnioski mogą składać również osoby, które nie otrzymały stypendium w semestrze zimowym lub nie ubiegały się o przyznanie stypendium w poprzednim semestrze.
Stypendium socjalne w semestrze letnim przyznawane jest na podstawie wysokości dochodu osiągniętego w roku 2021 z uwzględnieniem zmian, które nastąpiły do dnia złożenia wniosku (w roku 2022 i 2023).
Osoby, które:
- ubiegały się o przyznanie stypendium socjalnego w semestrze zimowym i sytuacja ich rodziny nie uległa zmianie – dostarczają wyłącznie wypełniony i wydrukowany wniosek, oświadczenie (nie ma konieczności ponownego dokumentowania dochodu),
- ubiegały się o przyznanie stypendium socjalnego w semestrze zimowym i sytuacja ich rodziny uległa zmianie (np. utrata pracy, zmiana pracy, uzyskanie emerytury/renty/zasiłku dla osób bezrobotnych) – dostarczają wypełniony i wydrukowany wniosek, oświadczenie oraz dokumenty potwierdzające zmianę (np. świadectwo pracy, umowa o pracę, decyzja o przyznaniu świadczenia, zaświadczenie z Urzędu Pracy),
- nie ubiegały się o przyznanie stypendium socjalnego w semestrze zimowym – dostarczają wypełnione i wydrukowane: wniosek, oświadczenie o dochodach (formularz w USOSweb) oraz dokumenty potwierdzające sytuację materialną rodziny.
Prosimy składać dokumentację KOMPLETNĄ.